Assicuranza di Qualità

Businessman and businesswomen working in office.
IQC-2

IQC (Cuntrollu di Qualità Entrante)

Prima di a produzzione, e materie prime furnite da u fornitore saranu testate, è e materie prime saranu testate per mezu di test di campionamentu è altri metodi per assicurà chì solu i prudutti qualificati sò accettati, altrimenti, saranu restituiti, in modo da assicurà a qualità di e materie prime. 

Gestione 5S (Seiri, Seito, Seio, Seiketu, Shituke)

5S hè a basa di una gestione di alta qualità in a fabbrica. Cumencia cù a gestione ambientale per cultivà e boni abitudini di travagliu di ogni impiegatu.

Richiede à i dipendenti di mantene l'ambiente di produzione in fabbrica pulitu è ​​ordinatu è u prucessu di produzione in ordine, riducendu cusì l'errori operativi è l'accidenti di produzione, per migliurà a qualità è l'efficienza di a produzione.

5S management-3
Field quality control

Cuntrollu di Qualità di Campu

a) U persunale serà furmatu nantu à e cumpetenze postali è i ducumenti tecnichi pertinenti prima di travaglià. Addestrà l'operatori di attrezzature, è dopu cunduce esami nantu à a sicurezza, l'attrezzatura, u prucessu è a qualità. Solu dopu avè passatu l'esami, ponu avè a qualificazione postale. S'elli anu bisognu à esse trasferiti in un'altra pusizione, devenu ripiglià l'esame, per cuntrullà i prublemi di qualità causati da l'accunciamentu casuale di u trasferimentu postale.

E postu disegni di produttu, norme tecniche, specifiche di funziunamentu in ogni postu di produzione, assicuranu chì ogni impiegatu opera correttamente.

b) Verificate l'attrezzatura di produzione in tempu, stabilite file di attrezzature, marcate l'attrezzatura chiave, mantenenu l'attrezzatura, verificate periodicamente a precisione di l'attrezzatura, assicuranu u funziunamentu normale di l'attrezzatura in u prucessu di produzione è assicuranu a qualità di i prudutti.

c) I punti di monitoru di qualità saranu stabiliti secondu e parti principali, e parti principali è i prucessi principali di i prudutti. I tecnichi di l'officina, u persunale di manutenzione di l'attrezzatura è u persunale di ispezione di a qualità furniscenu misure di garanzia di qualità per monitorà tempestivamente u statu di u prucessu è fà a fluttuazione di a qualità di u prucessu in a gamma permessa.

OQC (Cuntrollu di qualità in uscita)

Dopu chì a produzzione di u produttu hè finita è prima di a spedizione, ci saranu persunali specializati per ispezionà, determinà, registrà è riassume i prudutti secondu e specifiche di ispezione di u pruduttu finitu è ​​i documenti tecnichi pertinenti, marcanu i prudutti difettosi quandu si trovanu, è li restituiranu per rielaburà per assicurà chì nisun pruduttu difettosu sia speditu è ​​chì ogni cliente riceva i prudutti cun bona qualità.

OQC
Packing and shipment

Imballaggio è Spedizioni

A fabbrica utilizza apparecchiature per l'imballu automaticu, serratura è impilamentu, chì migliora assai l'efficienza di a produzzione è assicura ancu a qualità di i prudutti.

Dopu chì u pruduttu sia imballatu, simularemu a collisione, l'estrusione, a caduta è altre situazioni chì ponu accade in u prucessu di logistica per assicurà chì u pacchettu sia forte è ùn sia micca dannighjatu durante u trasportu, in modo da evità perdite per i clienti.

Cunfirmà a qualità di u pruduttu, l'imballu è altri prublemi, i prudutti di u cliente saranu caricati. Prima di carricà u contenitore, faremu u pianu di carica per assicurà chì u spaziu sia adupratu à u massimu, in modo da risparmià i costi di trasportu di u cliente.